maanantai 22. helmikuuta 2010

Maanantai

Nyt ei mene kyllä kovinkaan hyvin. Olen vihainen itselleni ja parille muullekin ihmiselle. Aamulla en halunnut mennä puntarille masentamaan itseäni vielä lisää. Olen varmastikin turvonnut viikonlopun juomisen takia ja illalla söin nuudeleita ja sipsiä.

Syömiset tänään:
- Aamulla puuroa voinokareella ja kahvia
- Päivällä pari desiä marjakiisseliä
- Söin juuri Pirkan kasvismikropitsan (300kaloria)
Enkä varmaan enää syö mitään, ehkä juon teetä. Tiedän että olen syönyt tänään liian vähän, mutta stressaantuneena ja masentuneena minun ei vain tee mieli syödä. Tuntuu kuin vatsani olisi täynä kiviä ja ruokahalu on kadonnut.

Liikunta: Kävin kuntojumpassa. Ajattelin että liikunta piristäisi. No ei piristänyt.

Nyt olen myöskin tehnyt päätöksen, että ryyppääminen saa loppua. Kaikki kova työni laihdutuksen eteen menee täysin hukkaan jos juhlin viikonlopun. Joten moikka moi Alko, et tule näkemään minua vähään aikaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti