keskiviikko 24. helmikuuta 2010

Keskiviikko

Aamupaino: 56,6kg

Liikunta: Enpä jaksanut tänään oikein mitään erikoista, mutta onneksi kävelystä tulee aina hieman hyötyliikuntaa.

Syömiset:
- maitokahvi
- bataattiporkkanalaatikkoa, runsaasti salaattia
- wokkivihanneksia ja ananasta
- kaksi ruisleipää voilla ja teetä
Ruokavalioni kasvisvoittoisuus ei täysin johdu laihduttamisestani. Olen pitkään jo syönyt erittäin runsaasti kasvisruokaa, lihaa en ole kuitenkaan missään vaiheessa täysin hyljännyt. Laihdutuksen myötä olen luopunut muutamista pitämistäni lihatuotteista, kuten kananugeteista ja pekonista. Kasvisruoka on mielestäni ollut aina todella hyvää ja olen tottunut kokeilemaan todella erilaisia ruokia kotona äitini ansiosta:)

Tänään ja eilen illalla on haluttanut aivan valtavasti syödä jotain herkkuja. Olenkin päätynyt täyttämään vatsani vedellä ja teellä samalla kun katselen televisiota. Olen päättänyt, että jos olen loppuviikon kunnolla, saan pitää maanantaina herkuttelupäivän. Tämä tarkoittaa siis sitä, että viikonloppuna ei tippaakaan alkoholia ja herkkuja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti