lauantai 13. helmikuuta 2010

Laihdutus on ollut mielessäni pitkään, en ole kuitenkaan koskaan siihen kunnolla keskittynyt. Viime aikoina olen lukenut paljon erilaisia terveys ja laihdutuslehtiä ja useassa on mainittu laihduttamisen kannustimena päiväkirjan tai blogin pitäminen. Olen tässä sitten hieman lueskellut toisten laihdutusblogeja ja päätin kokeilla itsekin. Ehkä tämä kannustaisi ( ja syyllistäisi) minua pysymään laihdutuksessani. Sanon heti kättelyssä, että laihdutus on minulle aika uusi kokemus.

Alkutilanne on siis tämä:
pituus: 166cm
paino: 59,5kg
Paino ei sitten ole mikään kevyin aamupaino, vaan iltapaino ja tänä päivänä on tullut syötyä laskiaispullia, valkosipuliperunoita ja muuta nannaa. Oikean painon näkee ehkä vasta parin kevyen päivän jälkeen kun turvotus on poistunut. Tällä hetkellä olo on todellakin turvonnut!

Huomenna voisin etsiä mittanauhani ja hahmottaa sen avulla kroppaani. Olen kyllä miettinyt koko vartalo kuvaakin, mutta en ehkä sittenkään pidä ajatuksesta että joku voisi sen avulla tunnistaa minut:/

Tässä pikainen moikkailu ja huomiseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti