torstai 10. kesäkuuta 2010

Perjantai -Tuloksia

Alussa: 59,5kg
Nyt: 53,7kg
-> -5,8kg

Alussa: bmi 21.6
Nyt: bmi 19.5
-> -2.1

Mittanauhan lukemia alussa ja nyt:
rinnanympärys:84 -> 82 (-2cm)
vyötärö:66(kapein) -> 62 (-4cm)
vyötärö 82(levein) -> 77 (-5cm)
lantio:95 -> 88 (-7cm)
reisi:56 -> 52 (-4cm)


Tuloksiin olen muuten oikein tyytyväinen, paitsi reisistä olisi voinut lähteä senttejä enemmän.

Viime yö oli erittäin tuskainen. Minulla oli hirveä päänsärky, oli vaikea saada nukuttua ja heräsin yöllä kaksi kertaa hiestä märkänä. Päänsärky voi johtua siitä, että olen syönyt viime päivinä niin vähän, jotain 400-600kaloria päivässä. Olen edelleen jatkanut vahvasti laihduttamistani, vaikka en ole enää ollenkaan varma tarvisiko minun..Useat ystäväni painavat enemmän kuin minä, mutta näyttävät silti paremmilta, johtuen heidän lihaksistaan. Kyllähän minä treenaan lihaksiani, mutta jos haluaisin saada ne kunnolla kasvamaan, minun täytyisi syödä enemmän. Enemmän syöminen taas pelottaa, koska en halua lihoa:/ Pitää miettiä..

3 kommenttia:

  1. Moikka! Olipa mukava että löysin blogisi, meillä on nimittäin lähes samanlaiset tavoitteet ja ollaan melkein samankokoisiakin :)

    VastaaPoista
  2. Hei. Eksyin blogiisi ihan sattumalta.. en yleensä lue näitä, mutta tää oli mielenkiintoinen. Ollaan myös aika saman kokoisia, (siis olen itse nyt sun alotus painossa ja laihdutus olisi mielessä)joten olis kiva tietää miten oot nyt editynyt? :) Sanoit jossain kohtaa, että on tullut kohteliaita kommentteja miehiltä.. Uskotko sen johtuvan laihtumisestasi vai siitä, että olet saanut kenties lisää itseluottamusta? :)

    VastaaPoista
  3. .. ja onnea vielä laihduttamiseen.. Toivottavasti et liian pieneksi kuitenkaan kutistu :) -Mia

    VastaaPoista